Tuesday, July 19, 2011

Terkenang Semasa Dulu-dulu......

Bhahahahah.....

Tak sangka terjumpa la balik folder pics lama aku dulu time zaman kanak-kanak riang, zaman remaja dan zaman belajar lepasan SPM. Jom kita layanzzzz...........

Tahun 1988

Ni aku di Standard 6 di Sekolah Kebangsaan Seri Manjung kelas 6M... ekekekeh, pendeknya rambut aku ala-ala tomboi gitu...



Tahun 1993


Ni time Form 5 kat Sekolah Menengah Convent kelas 5 Lily. Waktu ni lepas habis wat persembahan Koir, dulu aku aktif tau....



Tahun 1995

Ni plak time kat Institut Perdagangan Mara (IPM) di Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur. Cuba carik mana satu aku.... heheheheh


Perghh.... dulu menten je slim la ni bagai di pam-pam, bahagia le katakan... ke kuat melantak tak berenti tang mulut tuh? Eehhhh..... ader aku kesah ke korang nak kata aku kan.... tak mintak beras kat korang ponnnnn.....

See in next post entry!!!

2 comments:

  1. wei kecik nau...berpinau aku tgk pic ni............hi3...bglah size besaq sket.

    ReplyDelete
  2. Hasney<aku tatau mcmn nak bagi besaq aku tau post jaa.... hahahah
    jadi la janji ada kan,hihihih

    ReplyDelete