Wednesday, July 13, 2011

Mood tak ok la....

As-salam semua

Hari ni mood aku tak berapa nak ok sangat mungkin sebab keadaan cuaca kot yg berjerebu kat area Port Klang ni... smlm anak kecik aku si Nazrin pun tak berapa nak tidur lena dan dua kali dia muntah sebab batuk yang non-stop. Nak kata lelah (asthma) dia datang balik takde pon dadanya berombak tapi aku rasa habuk dlm udara yang kotor ni la yang kita semua dok sedut hirup utk pernafasan kita seharian, tu sebab semua orang dapat batuk, demam la... haishhh

Macamana la kita nak pantau semua ni kan, melainkan kalau hujan turun barulah keadaan cuaca persekitaran terasa bersih segar FRESH la... runsing rimas kepala otak aku bila anak-anak tak sihat dan kita nak keje pon hati tak tenang la. Pagi ni pulak kesiangan kitorg... bangun pukul 6.30am kelam-kabut memasing capai towel berkejar ke toilet... nasib ader 4 toilet so ko pilih la mana 1 toilet ko nak tapi yg pasti toilet kat master bedroom mama yang punya okey!!!!

Esok aku plan nak half-day je keje sebab nak rushing balik ke Teluk Bakong kejap ke rumah tok aku then baru balik ke Manjung. Dapatlah minggu ni aku berhujung minggu bersama mak abah aku dan adik-adik aku walau pun tak semuanya ader macam adik Janna kat Uitm Arau takkan nak balik selalu kan dan Adik Zaid plak kat Teknik Grik. Yang ada mungkin ejai kot tapi 18hb ni dia pon dah mula nak daftar masuk ke UniKL semula.

Ni pics adik bongsu lelaki(zaid) & pompuan(jannah) aku. Yang macho ala-ala actor korea ni Ejai



So far, alhamdulillah adik-adik aku semuanya berjaya dan dapat membanggakan mak abah aku. Yalah kami bukannya berasal dari keluarga yang senang tapi yang pasti ilmu dan kejayaan anak-anak tu yang penting supaya mak abah kita bangga dan sekurang-kurangnya mereka berjaya membentuk kami menjadi manusia Insya Allah (macam lagu Maher Zin tu, anak kecik aku si Nazrin tu suka sgt nyanyi lagu nih)




Ni pics kitorg (dari kiri ke kanan) Baya, Aku,
Jannah & Lia


Ok lah, cukup la tu nnti aku story yg lain plak okies

No comments:

Post a Comment