Monday, July 18, 2011

SeRaWa DuRiAn a.k.a KuAh DuRiAn

Alhamdulillah, syukur di atas rezeki yang Allah swt kurniakan pagi ni. So pagi ni aku breakfast ngan my bestfren aku Hasney.... dia masak Serawa Durian atau kalau kat perak kami panggil Kuah Durian, cicah la ngan roti Gardenia sambil tu berbual la pasal anak-anak.

Hasney ni sedang menunggu masa je nak DUE (masuk dock) anak ke-empat, haisshhh.... seronok je aku tengok. Bila la kan pulak turn aku, rezeki aku plak untuk pregnant nih? Anak aku yang kecik sekarang ni pon dah umur 3 tahun lebih dah boleh sangat ader adik kecik....

Mungkin Allah belum mahu lagi memberi aku rezeki dan zuriat untuk kami suami isteri lagi. Kalau boleh aku nak la sangat anak perempuan sbb aku dah ader anak lelaki 3 orang. Aku takde geng laa... sedih. Pada sapa nak ku wasiatkan barang 'bling-bling' aku ni lps aku dh mati nanti? Hahahahahah.....

Nak bagi menantu? Kalo menantu tu sekepala mau dengar kata aku ok la watnya dapat 'menantu hantu', masya Allah jauhkan jodoh anak-anak aku dengan pompuan yang buruk akhlaknya....amin.

Mama sentiasa mendoakan yang terbaik dunia dan akhirat untuk kebahagian dan kesejahteraan anak-anak mama dan jangan lupakan mama dan ayah bila anak-anak mama dah senang dan berjaya nanti, insya Allah (bak kata Maher Zain dlm lagunya Insya Allah, anak aku si Nazrin suka sgt mnyanyi lagu nih)

Nnti sambung lain, nak wat keje skit nih, heheheh

No comments:

Post a Comment