Wednesday, July 13, 2011

Felicita Home Deco

Haa....

Ok-ok, la ni aku nak bagitau 1 of the kedai yang aku sudah minat dan rasa cam nak pi jer setiap kali kalo balik Manjung kan.... nama kedai tu HOME DECO atau Felicita Home Deco. Barangan yang dijual kan look like kat IKEA tp aku tgk mmng pon ader certain items yang diambil nya dari IKEA.

Kat sini siap leh tawar lagi tapi biarlah reasonable price yg korang nak tawarkan tuh nnti. So, for those yang suka sgt men'decorate'kan rumah dgn stail yg moden kontemporari kat sini korang leh dapatkan sebahagian items dan idea. Kat sini gak korang leh pilih Wall Paper yang latest-latest new design janji korang BERDUIT!!!!! Wakakakakakah..... apa? tak betul ke apa aku cakap?

Ada duit semua leh buat tau.... no money no talking...no money no love (sekarang punya philosophy). Sebelum aku terlupa, the person who are really fully responsible introducing me to this shop is..... Pn Che Nurbaya Salji (TQ sis, abis duit aku tau....huwaaaaa)




Inilah dia orang yg bertanggungjwb itu Pn Che Nurbaya Salji, Vouge Comel gitu tak?


Ni ader aku attachedkn a few pic about this shop... so, layanzzzzz

No comments:

Post a Comment