Sunday, July 24, 2011

Shopping Baju Raya Anak-anak

Minggu lepas aku gi shopping baju raya anak-anak aku, beli awal la as preparation supaya tak kelam-kabut nak beli last minute nanti kan... Alah, beli kat mana pun, kat Jusco je yang paling hampir ngan rumah aku.

So, aku belikan tiap sorg 3 pasang seluar jeans dan 3 helai t-shirt dan kemeja. Campur ngan baju melayu 2 helai (untuk pkai pagi raya dan mngaji Iqra' nnti). Mama pulak dah ader 4 helai kurung pahang, buat awal kan selain tu bleh wat pakai kerja nanti. Baju raya ayah je tak sempat nak beli, sian ayah selalu beli last minute tapi ayah memang suka camtuh.








Ok, ni ader aku attached a few pics baju raya anak-anak aku, seronok benar dorang tapi kasut raya tak beli lagi, sabar la erk, mama ngan ayah blum gaji lagi nih.








Budak-budak pun yang suka beraya bagai, kita yang dah berumur skit ni mngikut je apa yang anak-anak suka, ikut kemampuan la kan jangan sampai membebankan.

Nnti sambung lain ok.
Tata titi tutu!!!

No comments:

Post a Comment