Monday, July 18, 2011

Saja - Saja @ Suka - Suki....

Malam ni bermulalah kehidupanku selama sehari sebagai ibu tunggal (bukan janda/balu tau) menguruskan anak-anak dan sebagainya sebab hubby ku OUT-STATION!! Huhuhuh....sedih tau, my assistant takde nak menolong den....

Balik ni nanti kena rushing masak utk mkn mlm dorg, pastu mandikan dorg dan ajar mengaji IQRA' sebelum dorg gi mengaji sebab semalam Hakim tak ubah, Danish je ubah.... udah le bising menangis semalam sebab memang aku tak sempat nak ajar, tiba kat rumah semalam pon dah dekat pukul 7pm gara-gara ke Jusco membeli baju raya dorg bertiga.

Nanti aku citer pasal bab beli baju raya for next post! Apa yang pasti tepat je jam 8.30pm memang aku kena layan my feveret story citer Korea - Personal Taste. Aku suka citer ni sebab tak berat otak nak memikiorkan apa yg bakal terjadi selepas satu episod ke episod yg seterusnya.











Sebelum tu aku layan citer Korea gak All Man Are Brothers. Perjuangan pegawai kerajaan yang telus tapi dianiayai oleh pegawai yg tidak jujur, tamak haloba, gila kuasa, rasuah (e'ehh.... ader tak korang rasa yg citer ni lebih kurang cam budaya dlm politik kat negara kita sekarang? Aku tanya je tau bukan menuduh ok.....)











Pape pon tepuk dada tanya selera.... yang baik kita sokong yang tak betul kita jangan join malah kita berdoa agar terbuka hati-hati mereka yang terlibat supaya kembali ke pangkal jalan yang benar..... Apa tak takut ke masuk neraka? Kena bakar ngan api neraka besor tau!!!!

Nnti citer lagi okies

No comments:

Post a Comment