Monday, July 11, 2011

Luahan syukur ku padaMU Ya Allah

Bismillahhirrohmanirrohim
As-salam semua

Actually aku just nak post kenangan indah aku sewaktu menunaikan Ibadah Umrah thru Pakej Andalusia Travel bersama keluarga tersayang disamping ibu bapa dan adik beradik aku tahun 2008. Total overall kitorang gi time tu 13 orang, kitorang gi once aku abis je pantangkan anak yg ketiga si Nazrin. Bawah ni pics Nazrin masa kuar labour room (dah siap mandi laa)










Nazrin aku tinggalkan dibawah jagaan maklong nya (kak ipar aku) di Penang, kecik sangat aku nak bawak dia ke Mekah nnti masalah pula utk aku menunaikan ibadah disana. Kitorg pergi ni kalo tak silap aku a year after my dad pension.

Bapa aku dulu seorang kakitangan kerajaan yg sungguh berdedikasi, jujur, amanah dan nak tahu jabatan/kementerian mana dia bertugas? Jabatan Kastam dan Eksais Diraja Malaysia berpangkat CHIEF ( pegawai kanan ler kalo melayu nyer). Kita layan sat pics yg ader nih








Kita layan pics kat Mekah & Madinah ni. Satu percutian Ibadah yang tidak ada tolok bandingannya berbanding percutian yang lain yang pernah aku pergi. Ini cuma sebahagian saja sebab kalo aku upload semua takut korg jemu pulak tapi CONFIRM takkan jemu punya la beb....












Ok, ni sebahagian pics kenangan kami anak beranak di Tanah Suci Mekah. Ya Allah... aku rindu sangat nak ke sana semula, banyak sangat benda hendak ku adukan kepadaMU Ya Allah....

No comments:

Post a Comment