Sunday, July 24, 2011

Shopping Microwave Oven LG

Masa aku tengah menulis ni aku tengah layan citer 'Stanza Cinta' lakonan Aaron Aziz dan Nur Fatiha. Aku suka tengok 2 orang ni, ader chemistry dlm lakonan dorg. Tapi tak setanding citer Nora Elena la, lagi romantis gitew.....

Ok, aku just nak citer petang tadi aku kuar ngan family aku la, kitorang gi Jusco Bukit Tinggi. Cuba teka aku beli apa? Teka la, teka la...... Haa, aku beli Microwave Oven LG brand lagi.... hahahahah, dah lama aku mengidam nakkan microwave ni.



1st pics, Microwave Oven dlm kotak lagi...




Apa taknya, sebelum ni kalo aku buat kek atau biskut ke aku pakai oven rama-rama yang kaler hitam tu je. Alah, oven yang letak atas api dapur gas tuh, jadilah kan dari takde langsung. Bukan tak nak beli dari awal tapi memanjangnya duit tu diperlukan ke perkara yang lebih lebih penting.



2nd pics, Microwave Oven sudah dikeluarkan....




So, hari ni hubby aku pun mengotakan janjinya sebab dia memang perasan dan tahu aku suka buat kek dan biskut kalo balik je rumah mak aku kat Manjung, masa aku banyak di habiskan di dapur memasak macam-macam benda makanan. Kira cam lepas geram la dapat guna oven mak....



3rd pics, Taraa!!! Inilah Microwave Oven LG baru akoooo!!!



Sementara menunggu aku memilih microwave mana yang aku berkenan, anak-anak aku plak menghabiskan masa diorang kat area Electric tempat TV LCD. Ni ader aku attachedkan a few pics untuk tatapan.

Tengok bukan main lagi, duduk silang panggung anaks aku melayan TV LCD, padahal kat rumah dah ada sebijik LCD REGZA 42'


Lepas dah abis bayar microwave aku tuh, turn anak aku plak menuntut janji untuk beli toys dorang. So, toys nya aderlah 'Tumblin Monkeys'.... harganya RM55.90. Kat bawah ni ader pics nya.


Game Toys 'Tumblin Monkeys'



Lepas abis semua shopping kitorang pun baliklah dan malam ni aku pun mulalah mencuba masak menggunakan Microwave baru aku tuh. Memang superb la!!! Hahahahah.... syukur sebab dapat gak aku merasa kan...

Walaupun aku tak dapat Microwave Oven yang harga ribu riban tapi aku tetap bersyukur dari takde langsungkan, lantak la orang nak kata pape pon.... 'ader aku kesah!!!'

p/s : malam ni mimpi tidur Microwave Oven baru la wehh.... hahahahah

No comments:

Post a Comment