Monday, August 1, 2011

Hang-Out To UpTown Shah Alam

Hi ouls!!

Sabtu lepas kitorang keluar jalan-jalan ke Shah Alam. Malam la trus gi ke UpTown Shah Alam. Best gilerr janji korang bawak CASH tebal skit lol....

Malam tu aku beli sandal. Actually yang betul nya aku dh beli pun sepasang sandal jenis bersarung time pegi ngan adik aku Baya, tapi tak tahan punya pasal so grab another 1 pcs.... nasib hubby aku layankan ajer kehendak aku tuh.




Biasa jer tapi aku suka sbb bila pkai aku nampak tinggi!!!! Ehehehe....






Suka sebab kasut ni 'floweries'.... yang penting aku suka!!



Untuk anak-anak kitorang belikan tiap seorang kasut sarung NIKE New Edition Grade Super 'AAA'....kira ok skit la dari jual kat pasar malam tuh kan yg dok jerit-jerit pkai mikropon tuh.... 'RM10 satu psg!!!!'

Pastu aku beli sarung bantal jenis kain 'English Cotton Style', aku beli 6 helai jer pun untuk gantikan sarung bantal yang dah lusuh kat rumah tu. Sebelum tuh aku dah beli 3 pasang so dah cukup lah nak cover semua sarung bantal yg dah lapuk dek zaman kat rumah tuh....heheheheh.

Hubby aku?? Sian kat dia tak beli pape.... tapi korang jangan ingat dia tak minat bershopping nih weihhh..... Esoknya kitorang turun shopping plak ke Tesco (beli barang dapur pkai voucher Tesco) pastu lari ke Jusco beli baju raya hubby aku. Haaa.... yang ni nnti aku citer on my next episode. Nantikan!!!!!

Oklah, nak gi solat jap. Berdosa lewatkan time solat nih....bubbaiii!!!!

No comments:

Post a Comment