Thursday, November 24, 2011

Lawak bodoh seketika :)

Ader benarnya jugak citer ni, heheheh.... :)

Sila baca dan fikir-fikirkan.

Di suatu petang yang hening....

Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!

Lembu :Kenapa kau kata macam tu yam?

Ayam : Tengoklah apa yang mereka dah buat pada aku?!

Lembu : Hah.... buat apanya pulak ni...?

Ayam : Aku ni bertelurnya hari-hari. Aku bercadang naklah dapat anak seekor dua. Orang kata aderlah jugak waris aku bila aku dah takde nanti. Tapi manusia ni memang tak berhati perut langsung. Hari-hari diorang ni makan telor aku. Macamana lah aku nak ada anak???!!!! (marah betul si ayam)

Lembu : Alah.... kau punya masalah tu kecik je yam....

Ayam : Apa maksud kau?

Lembu : Aku ni lagi la,kalau difikirkan nasib aku lagi malang dari kau. Rasa nak bunuh diri pon ader. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi takde sorang pon dari kalangan depa yang nak panggil aku MAK!!!!

Ayam : ?? (Dalam hati : tak boleh pakai punya lembu!)

Betui tak? Oleh yang demikian bertukarlah kamu semua manusia minum susu soya bean...ngeee :)

bubbaiii :)

No comments:

Post a Comment