Wednesday, November 23, 2011

Congratulation Boss!

Salam semua....

Lama dah kan aku tak menulis citer kat sini. Aku busy skit this lately dengan kerja dan keluarga. Ni barulah free skit sementelah boss aku dah takde nih.

Korang baca tajuk entry kat atas tu pun forsure korang mesti dah paham kan? Pada tanggal 10 November 2011 boss aku Puan Insyariza Ibrahim telah diarah bertukar ke Kementerian / Pejabat E-Tanah di Putrajaya sekaligus naik pangkat memangku L44.... tahniah boss.

So, secara automaticnya aku dah la takde boss. Tunggu la sampai pihak Kementerian menghantar orang baru bagi mengisi kekosongan jawatan Penasihat Undang-undang di Jabatan aku ni. Sunyi gak rasanya takde boss ni. Actually aku ader seorang lagi boss, Encik Rehimi tapi dia gi perfom hajj. Middle of December baru dia balik Malaysia tapi dia sms kat aku katanya dia nak continue his annual leave until next year.

Yelah kan ko... penat balik oii, aku tau la mcm mana punya penatnya buat amal ibadat di Mekah dan Madinah. Rugi kalau tak digunakan sepenuhnya masa yang ada untuk beribadah. Aku berani cakap sebab aku pernah gi Umrah tahun 2008 selama 2 weeks, sampai je Airport baru ko terasa penatnya longlai sendi badan ko....

Kat sana memang la banyak masa tapi korang takyah cakap la kalau tak penah pi sana..... pi sana sendiri then u experience it by ur ownself... rindunya aku kat kota Mekah tu. Terbayang-bayang lagi Kaabah di depan mata nih.... Ya Allah hai....

Aku takde la plak simpan gambar boss aku nih... tapi apa pun tahniah boss utk sekali lagi. Harap silaturrahim yang terjalin antara kita akan kekal hingga ke akhir hayat... insya Allah.

Bubbaiii.... :)

No comments:

Post a Comment