Thursday, June 27, 2013

Mata Tak Bleh Tido

Assalam semua,

Pagi ini aku masih blum bleh tido. Mata aku tak mau tido...apasal ntah. Maka tangan aku mula pegang Blackberry dan mula menaip untuk blog ini.


Pada cuti sekolah yg lepas aku dan anak-anak aku bercuti ke Terengganu bersama dengan Atok, Opah dan Pak Uda diorang. Kami pi T'ganu semalam jer dan stay kat hotel Seri Malaysia bilik RM 238.00 semalam.

Dekat sana sempat aku tak lah shopping sakan, sekadar beli kain pelikat untuk anak2 aku sorang selai RM10.00, buat persediaan diorang masuk jawi bulan Nov. nanti.

Apapun best gak pi sana, sebab drive bawa kereta Honda baru aku tu jalan jauh skit. Kalau dulu kat Sarawak paling jauh aku pi pun setakat Sri Aman jer lebih kurang 160 km jer dr Kuching, manakala masa aku pi Kuala Terengganu jarak lebih kurang 650km dan mengambil masa sampai 6-7 jam perjalanan.

Akhir kata percutian yang seronok dan tak dapat dilupakan. Nanti cuti skolah aku nak plan pi Johor pulak, Insya Allah.

Sekian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment