Wednesday, May 1, 2013

Tinggal 10 hari genap 100 hari isteri tercinta CNS Meninggal Dunia

Tanggal 1 Feb 2013 merupakan tarikh yang mengubah seluruh kehidupan aku di mana Allah swt telah menjemput hambanya CNS, isteriku yang tercinta mengadapNya.

Masih terngiang-ngiang kata2 isteriku sewaktu kami sekeluarga di Sarawak yang dia tak akan hidup lama di dunia ini....sempat juga aku berpesan dengannya supaya bykkan amalan bekalan di akhirat sebagai persediaan untuk di akhirat kelak.


Esok 02.5.2013 aku akan melaporkan diri untuk bertugas di Ibu Pejabat Laut, Pelabuhan Kelang di mana tempat arwah isteri ku bertugas dulu. Kenangan bersama di Pel. Kelang apatah lagi aku diam di rumah yang dibeli tontong 60/40 dengannya amat menyentuh perasaan.

Di sini aku akan ambil alih blog beliau untuk aku coretkan apa2 kisah kehidupan seharian. Senang cakap aku take over blog dan akan catitkan apa2 yg aku rasa mampu. Adios

Semoga rohmu tenang di sisi Nya.

Al Fatihah
Mohd Aliff. Hubby Salina




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment