Thursday, January 5, 2012

Transfer To Kuching, Sarawak

As-salam semua :)

Lama dah ku tinggalkan dunia menulis blog ni.... bukannya apa, mencari mood yang betul-betul sesoaiii dik nun..... La ni aku tinggal ngan anak-anak aku berempat beranak sebab hubby kena transfer ke Kuching Sarawak effective date 3 January 2012 yang lepas. Tapi taklah transfer buta-buta lagu tuh.... hubby aku has been promoted to be Ketua Penolong Pengarah gred A48 di Jabatan Laut Sarawak sana nun..... jauhkan korang?

So, aku pun mula lah menaip surat mintak tukar gak di bawah Kementerian Pengangkutan gak (MOT).... ingatkan senang dapat sepejabat lagi....tapi hampeh, takde kekosongan. So, terpaksa la guna Plan B iaitu mana-mana jabatan yang dibawah MOT... kira takleh pilih dah la. Samada DCA, JPJ, JKR atau JKJR....

Aku dah tak kisah dah janji aku dapat bertukar ke Kuching Sarawak sama ngan hubby aku. Payah jadi stand-alone mommy nih. Kena kuat semangat tuh nak handle my 3 heroes tuh.

Korang-korang diluar sana tuh, minta jasa baik tolong la doakan aku supaya dipercepatkan dan dipermudahkan urusan aku mintak pertukaran nih. Mintak tolong ye kawan-kawan..... sedih ni takdak laki disisi.... sob sob sob.

La ni kena tidoq sorang-sorang, dok peluk cium baju melayu laki ja la....(tak senonoh btui aku kan....uwekksss... ader aku kesah!!!!)

Ok, nak blik dulu, nak amik anak kat school, Danish sekolah sesi petang.....

Bubaiii :)

No comments:

Post a Comment