Tuesday, January 10, 2012

Bila la transfer nih...

As-salam & hi ouullss....

Hari ni dah mencecah hari yg ke-9 aku menjadi stand-alone mommy semenjak hubby aku di transferkan ke Kuching,Sarawak.

Entah bila la MOT nak meluluskan permohonan pertukaran aku untuk mengikuti hubby tu. Sibuk sangat kot nak settle kan pasal Skim baru SBPA nih....

Sian kat hubby aku, makanan kat sana tak best katanya. Kembang anak tekak dibuatnya dan diragui plak tu status HALAL nya. Nak masak x boleh sebab just rental a room... RM200 per/month.

Ya Allah,kau permudahkan dan percepatkanlah permohonan pertukaran ku ini utk mengikuti hubby ku ke Sarawak.

Susah ooii hidup berjauhan macam ni. Dugaan utk kami suami isteri agaknya utk menguji kesetiaan masing-masing. Nasib la ada 3 hero cilik aku ni, taklah sunyi sangat tapi hari-hari tanya mana ayah?Kenapa ayah ni keje tak balik-balik?

Sabar la erk...apa lagi yg aku boleh buat....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment